Well I got one thing left to say, you can lay in the bed you’ve made.

Skola. Skola är rockigt. Töhöhöhöhöhhö. Nej inte direkt.

Den här dagen började fruktansvärt bra! Sen steg jag upp. Ner.
Fippla med låset till skåpet i en evighet. fick inte in väskhelvetet i skåpet. Tappa mobilen i golvet, kablam varenda liten grej som kunde flyga iväg gjorde det. Kände bara sådär..Åh, mysig morgon.

Redovisa på datakunskapen. fail.
Sämsta jäkla engelskalektionen jag varit med om, fruuuuktansvärt tråkig!
Samhällslektionen var ju inte särskilt värd alls, men kul, det hade jag ju trots allt!
Idrott..jag kan fortfarande inte säga annat än att jag gillar det. Det är fortfarande lika mysko!
Så ja, dagen blev väl bara bättre och bättre.

I morgon blir det sjöhaga med klassen, och resten av op1:orna! Kan nog bli kul!
Nu ska jag sova!
Har en redigt go sovmorgon i morrn fan!
GOD NATT

But honey I’m no fool, I’ve been down this road
too many times with you and I think it’s best if you go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0