vem vet, inte du, vem vet, inte jag, vi vet ingenting nu vi vet inget idag.

Varit vaken sen halv tio. Sitter med foten på fönsterbrädan. Hallonsoda på pallen. Grus i ögonen. Stel i fingrarna men det rullar på. Fan vad det rullar...& Jag vet inte. 

Helgen hade kunnat bli snäppet bättre om jag hade kunnat röra mig utan att oroa mig för att vomera. Jag hade trevligt för jag satt inte hemma och dega naturligtvis men humöret har ju inte varit på topp. Uscha säger jag bara!

Åkte ut till faderskapet efter skolan i fredags och fika lite, sedan skulle det bära av till skara men brudsen men blev ändrade planer och åkte därför istället till mariestad med Johanna. (mariestad..hedvig..samma sak liksom) Traskade runt på gatorna i tre timmar med hennes vän. Den där jäkla katten. Damn you katten. 

Och igår hade hedvig sin inflyttningsfest, the impossible made possible 4shu, trodde aldrig allt folk skulle få plats i den lille ettan men var ju t.o.m så man kunde röra sig fritt! Det var mysigt.

Är själv hemma nu, eller, Callsippen sitter på elins rum och ugglar, han visar sig nog inte förrns i eftermiddag, så ska väl slänga mig framför tvn och bara dega hela dagen, gott.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0