Upp över mina öron, över hela min kropp

Gick och la mig nio igår, tar emot att säga att jag fick alldeles för mycket sömn men så är fallet, pendlat mellan sjuklig övertrötthet och dödlig seghet hela dagen! Fick in bra ord där..ja..

Jag trivs i skolan. Chockerande. Jag har riktigt roligt i skolan. Chockerande. Jag längtar lite till skolan när jag kommer hem. Obehagligt.
- Inte så konstigt dock, där träffar jag ju folk konstant och har kul, fan har ju inte ett dugg att göra här hemma! Suggggger.

Glömde nyckeln till skåpet, min extranyckel vandrade hem tidigare än mig så jag stod utanför mitt skåp och banka på låset en stund, éfter lite medkänsla från klasskompisar struntade jag i det och åkte hem med mor. Vilket suger eftersom, nu kommer poängen, måste sitta själv i skolan från kvart över sju till typ fem i. kvart över sju...man ska inte behöva vara i skolan så tidigt. Suck. Får bli en caféteria-frukost.  
(Eftersom mitt busskort ligger i skåpet måste jag åka med mor när och drar till jobbet..score)
"Man frågar typ, aa vart är anna? och man behöver inte ens vänta på svaret!"
- I caféterian..
Folk börjar tycka att jag inte har något liv som sitter där och ser cool ut varje dag! Ha-ha-ha-ha

Fan sitter jag här för?
HEJDÅ


Din byst är full med rock'n'roll och håret lyser blont
Det vore orättvist om någon skulle döma dig för sånt
Vi går ut och strör små smulor till fåglarna på marken
Vissa dagar är man ett med alla mänskorna i parken
Du min ängel, här i livet får man sota för all skit som man har tyckt
Det gör dig matt och arg och nertryckt
i två alldeles för grova skor


Kommentarer
Postat av: Anonym

AAAANNNNAAAAAAA, sitter här och syftar en aning. Saknar dig som aseet. jag dör lite i varje tanke.

föööcckkk. miss u babe <3

2010-09-21 @ 22:59:05 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0