They'll name a city after us and later say it's all our fault,

Rätt trist helg, men sovit, det har jag gjort! En massa. Lite krasslig sådär, som alla andra! Känns verkligen som alla sitter hemma och är sjuka nu för tiden, töhö.

Spenderade ett par timmar med mor på stan igår, inhandlade mig ett par byxor och ett par linnen. Kvällen spenderade vi framför tv:n, var vad jag orkade med!

Nu har jag lyckats få lite gjort i alla fall, plockat i ornding på rummet och pluggat lite vård och omsorg! Oj, så duktigt! Blir nog inte mycket annat gjort idag alls! Sova tidigt idag igen så jag orkar med ännu en äcklig måndag! Det är måndag. Jag börjar tidigt. Jag har idrott. Jag hatar det där med att vara käck och lägga idrotten på måndagar. Suck.
MEN, nu har vi ju åtminstone roligt på de däringa idrottslektionerna! Men ändå, fysisk aktivitet en måndag, a BIG nono!

Nä! Nu ska jag äta lite grönsaker och sedan ta mig ett träningspass, avsluta med att dricka två liter vätska och koppla av med avancerad yoga!
.......Höhöhöh som om!
Jag ska äta mat. Kötttt. Jag ska sedan skolla på en film, dricka lite päronsoda och sedan byta kanal på tv:n!

HEJS!
Ja, jag lider av en svår form av L.A.T




I’d say all the words that I know
Just to see if it would show
That I'm trying to let you know
That I’m better off on my own


Kommentarer
Postat av: Anonym

kötttttt <3

2010-09-05 @ 13:42:43 // URL: http://mangohead.blogg.se/
Postat av: Eerik

vi har gjort bloggar på data kunskapen :P checka nu! jag är ju trogen din blogg

2010-09-07 @ 18:22:56 // URL: http://ekkeboii.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0