Slow down and think of your heart, where do you go? Now, how am I supposed to know, I'm always looking away.

Seg dag, jag är trött. Sådär massivt trött. Sådär galet helt sjukt sinnesvridet trött. Sådär, kasta iväg telefonen när larmet går och somna om trött. Sådär, gäsp.

Halva veckan avklarad, helgen lockar något så fruktansvärt! Fredagen är inte direkt solklar än, men det blir la väl! På lördag bär det av till mariestad, blir nog rockigt fan.

Nä jag har inte tid att sitta här egentligen! Har läxor att göra! Ett par sidor matte tills i morgon, som jag visserligen nästan blev klar med på lektionen igår, men en del kvar. Och de där orden till msk:en..töhö matskeden..nej, människan socialt och kulturellt!(För hedvig som förmodligen inte hade förstått annars. puss) Och de där jäkla sidorna i samhällskunskap..politik är mysigt..suck!

HÄJ


Kommentarer
Postat av: Anonym

tihihi, du känner mig allt för väl. <3

2010-09-16 @ 18:37:05 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0