One little slip, It was a fusion of confusion, With a few confounding things

Anna tyckte samhällskunskapen var rolig. Anna gillade idrotten. Så galet!
Lika chockad som alla andra.

Efter idrotten slängde jag mig ut från arena för att ta mig till bussen så snabbt som möjligt, då fortfarande iförd mina gympakläder!
Kom som småning om fram till Mariestad, the place to be. Skutta in i hedvigs dusch och sedan blev det kyckling-middag och "skruva den som beckham". Tja, vi hade ju kul!

Sedan slängde vi på oss lite varma mysgrejer så som mössa och halsduk och begav oss ut på en promenix! Den där krampen i magen har varit så saknad, skrattkramp. VI ÄR INTE I VÄRING LÄNGRE. Folk tittar på oss och tänker "retards.." men men, som sagt, vi har ju kul i alla fall!
Tog emot att sätta sig på bussen runt halv nio för hemfärd.

Bra dag, mycket bra dag ♥

Nu ska jag sova, börjar åtta i morgon igen så uppgång klockan sex, myyyys!
GOD NATT


Den får vara med, för att den är mysig


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla dagar borde vara som den.

2010-09-04 @ 14:24:17 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0