I can't lie you're on my mind, Stuck inside my head,

Var i Skara och såg cool ut igår, tillsammans med pinglorna Malin Emma och Ämända, rockigt. Rockigt var ordet!

Jag och lammet fick oss en liten rundtur på gatorna innan vi gick och käka, Donken is tha shiiet. Sedan blev det mer traskande, tjöta med lite folk, fota, spana och hade det allmänt bra bara. Vi drog oss senare hem till Malins manboy, vi stormade och förstörde deras killkvälll..oops? Vi satte oss i köket och spela kort istället. Ha..haha..ha..ha.

Bilrejv haha, underskattat! Trångt men fruktansvärt roande! När vi irriterad pensionärer och varit en fara för allmänheten någon timma drog vi oss tillbaka till lägenheten igen, böghög och klädpoker, var några av de trevligheter kvällen bjöd på!

Trött och sleten kom jag hem vid ett-snåret, somnade ögonaböj, men än en gång, tack för en störtskön kväll!
Ikväll ska jag väl försöka dra mig mot staden, filmkväll hos norsken, får se om jag orkar!

Ha det bra people!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0