Det är lite kallt, sådär, brrrr

Hade nog leeett den bästa idrottslektionen någonsin igår, I löve simning. Just, lööööve it.
Kom hem, väckte elin, städa hennes bil invärtes och utvärtes, tjockt med najs, den ser näst intill ny ut. Så ny en rishög nu kan se ut!

Senare på kvällen drog vi till stöpen för att köpa refilkort, vi skulle även gå spåret, slutade med att vi sprang!
Hurtiga som fean.
Höhö

Ämända vart sjuk idag så Malino och jag fick klara oss helt själva, gick ju bra det med!
Vi krossa pojkens hjärta.

Nä! Nu ska jag mjölka kossorna! (Som de trevliga pöjksen i klassen verkar tro att jag spenderar eftermiddagarna med bara för  att jag bor "på landet")
HEJ!

Matte á la Anna Malin & Ämända!
Dumle Geisha och mobil(Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0