Bumbibärssaften, den magiska kraften

Måndag. Underbar måndag. Det är ofattbart!
Det är hormoner.

Hade riktigt roligt i skolan, som vanligt!
Fick ett mycket hetsigt samtal från Hedda, precis när jag klivit på bussen, så var bara till att hoppa av vid nästa hållplats, sedan spenderade vi någon timma i staden och drog sedan hem till moi!
Fika, punkterad moppe, wii och promenad!
Mys♥

Varit så jädra hurtig idag!(inte egentligen)
Gymmade lite på idrotten, vi var tjockt coooola, mycket...väldigt!
Släpade mopedhelvetet ett par hundra meter, den var tung.
Gick 5 km, oj oj oj, hahahhahahaha...nä jag är nöjd...ha..haha..hahahah...ha..det var inte kul egentligen.

Jag vill ha helg. Jag är en tönt. Jag vill ha helg. Jag blir ledsen annars. DET är hormoner.

GOD NATT

(Min dator kommer dö snart...jag tvivlar på att den kommer starta igen..men man vet ju aldrig!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0