As the days grow long I see, That time is standing still for me.

Tik Tok, round the clock'...aa fast ne.

Snart ännu en helg över, till ingen nytta. Legat hemma och sjukat, det är rockigt.
Men ikväll blir det jubileums middag med underbara människor, blir nog helfestligt!(Om man bortser från den där jäkla klänningen jag kommer tvingas trycka mig ner i. usch.)

Ska försöka hinna med att lösa det där med engelskaläxan också..va? vilken engelskaläxa?
Sådär, då var det löst.
Busigt.

Näe, nu ska jag väl göra mig klar då!
HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu för vi våra glas samman för en förhoppningsfull underbar kväll! och för väring då. skål

2010-09-12 @ 15:56:47 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0