Å, du ljuvliga söndag..

Nej, den är rätt seg.

Inte gjort något alls idag, bara segat, segat, segat och segat men jag har en ursäkt:
The secret life of the american teenager*
Allt som behöver sägas.
Jag väntar med spänning på tredje säsongen. Hedda är med mig på den punkten, aight?

Jag sitter här och längtar lite till måndag. Morgon.
Pinsamt.
Men klassen är ju mysig.

Jag tänker nog skriva ned introt till * sen ska jag hoppa in i duschen!
Bajjjjjj

"varför ska man inte slänga tops i vattnet?"
- Dom kan inte simma?
"Hur får du bort blod?"
- Sluta skära dig?
"När ska man hälla på filmjölk?"
- När man spillt ut müsli?


Fallin' in love, it's such an easy thing to do, we can do it, birds can do it, let's stop talking let's get to it, let's fall in love!
HAHAHAH när man hör och ser det lilla introt känns världen ljus igen.
(Jag skojar inte...bara lite)


Kommentarer
Postat av: anonym

anna. jag tror inte du skojar



jag genomskådar dig. eller ja, det du skriver.



(jag låter läskig)

2010-09-27 @ 20:37:05 // URL: http://uppdragnendag.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag skojar fan inte, den låten typ betyder lycka!

2010-09-28 @ 21:56:04 // URL: http://mangohead.blogg.se/
Postat av: erik

jag är besatt av den jäkla serien :S men säsong tre cpar på icefilms

2010-10-01 @ 16:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0