This little girl didn't care what anybody said, she got the whole world dancing to the music in her head,

Måndag, äcklig morgon, glömd nyckel gör dagen så mycket sämre! Som tur är har jag ju lille Dwarfie som erbjuder plats i sitt redan smockfulla skåp! Tack.

Känns som en mycket värd skoldag, verkligen inte gjort ett dugg! en redovisning på drygt en minut och simmat, är väl det enda som varit till någon nytta?
Jag är i alla fall omgiven av störtsköna mäniniskor,
Amanda Malin och Linn gjorde min dag lite sådär i smyg, fast jag inte varit på topp idag!

Följde med Emma hem efter skolan, kollade på Glee och bara mös åt att få återse Kurt♥

Fick mig en liten smärre chock när jag kom hem. När jag öppnade ytterdörren möttes jag utav en stor säng i hallen! En ny normal säng till moi!
Trodde mor och anders skojade om det igår, men där ser man! Det var ju uppskattat liksom.

Blir dock att sova i den gamle sängen i natt, usch tycker inte om den, känns som att sova i en liten hamsterbur..fast högt upp! Men i morgon, då jeeeklar.

God Natt!
(Måste sova tidigt för dom ville ha Anna happy face malmberg i morgon, jag är tydligen inte rolig när jag är utmattad. Tihihihi...)

Kommentarer
Postat av: amanda.a

sv: Ja, det blev jag med! Kändes jätte hemskt att behöva lämna det på hyllan för andra dagen i rad... så jag räddade den från ensamheten och knep den för en femtiolapp!(säger ju att min tvåmånaders budget kommer gå åt helvete)

2010-10-05 @ 19:41:17 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0