What am I gonna say? When you make me feel this way I just, mhmmm

Aaaaaaaaaaah, fredag. Fredagsmys. Iiiih, jag har tråkigt. Eeeeeeeeeh. Den blinkar.

Jag klöser hår på bilden, drives meeee crazyyyyyy!

Nä jag vet inte, jag är trött och hungrig, och alldeles för social för att sitta hemma själv!
Jag dör lite av seperationsångest. Jag vill ha mina vänner.
Snel hest eter gres, dum hest röker gres.
Aaaaaah.

Fick söta hälsningar från spanien, jag längtar tills på måndag.
Jag får finfint besök snart! Ämändabejb kommer hit.
Blir skönheten och odjuret och en himla massa tjatter kan jag tro!
Tihi.

Nu ska jag duschar, ser liite för ofräsch ut för att visa mig för någon egentligen!
Nä, Naken-Anna, nu! Dirrrrrrr!
Oooh, coolt.

HEJDÅ!



FÖR COOLA FÖR ATT ÄLSKAS
Ja, bilden är ju ett bevis för det, stencool.
Haha steencool. Det är coolt!
Hoppas verkligen att någon fattade det där.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tanken slog mig naken-anna, du är lite lik min katt där.

Och jag fattar! Jag fattar och nickar instämmande! steencool...det är ju bara häftigt!

2010-11-05 @ 22:26:09 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0