Värd dag, tihi

Vaknade. Lallade bort till bussen. Hade datakunskap, facebook ftw. Hade engelska, youtube ftw. Hade samhällskunskap, sitta och sjunga sånger ur, och citera, skönheten och odjuret i 70 min ftw. Idrott, inga byxor-leta present med mälin-åka hem istället ftw.

Haha har verkligen inte gjort något värt i skolan idag, inget nått!

Inte när jag kom hem heller för den delen, kollat på bartenderskolan sen jag kom hem i stort sett, det är ju inte ens bra egentligen, men vad kan man säga? För mycket fritid leder till besatthet av urdålig förnedrings-tv!

Har ett halvt avsnitt kvar, sen ska jag nog krypa till kojs tror jag!
Kort dag i morgon, engelska musik och..matte eller räddningsmedicin, går fort som attan! Efter det drar jag möjligtvis till mariestad, blir ju kanoners.

Nä! Hej svejs, gnus och gnejs!

Jag väntar fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0