Spero multa vos facitis sine me, quia ego bonus non faciant sine te

I can't live with, or without you.

Dagen började bra...sen vakna jag!
åååå jag har tråkigt.
Lite irriterad på mig själv också. Utan anledning. Bra dag, bra dag!

Får se hur dagen artar sig, skulle behöva städa mitt rum. Stenhårt!
Kanske ska träffa amandan sen, får se hur det blir med detta!

Aja, sitta här och glo gör ju inte dagen roligare direkt! Nu ska jag nog dra ut en sväng tror jag!
Eller lasta hela paketet till soffan och bara ligga där en stund.
uuuugh, tråkigt.

Kommentarer
Postat av: amanda.a

P.A 2 this weekend?

(Cool förkortning av paranormal activity 2, men det fatta du säkert!)

2010-11-04 @ 17:43:12 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0