Nu drömmer vi i vintertrakt om lågorna som håller vakt,


Jäkla lame skoldag?
Gjorde absolut inget på musiken och hade varken lärare på matten eller samhällen.
Vad var det om? Varför gick jag ut i snöstormen, väntade på min första sena buss, för att sedan få stå i stöpen och vänta på min andra sena buss, åka buss men öronens största plåga(den rösten skär igenom öra och själ), ta mig uppför västerhöjdsbacken(det tog nog en kvart) för att sedan sitta i skolan och göra ingenting?
VAVAVAVAVAVAVA?
Onödigt.


Bild från min och hedvigs lyxfika. Päroncider, färska hallon och tryffel!
En mix av det, tända ljus och secret life of the american teenager är svår att slå!
Lovely.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig lite

2010-11-23 @ 17:15:37 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0