Mhm jaa..random.

Spenderade gårdagen med Malin i skäära, fast först stressa vi hem till mig för att sedan kunna stressa tillbaka till skövde och sedan dra till skara. Det gick bra!

Resten av kvällen var bara fruktansvärt fail, men vi hade redigt roligt ändå! Mest åt att alltihop var så lame och totalt misslyckad. Det är då alltid ett äventyr med den bruden!
"man vet aldrig vad kvällen har att erbjuda"

Idag tog vi en fika i skövde och kolla i lite affärer, lite lagom ansträngande sådär.
Kom hem för en liten stund sen och tog över duschen, har nu huset för mig själv, hähä.
Ska nog slänga mig i soffan och glo på film ett par timmar! Ikväll blir det nya tag med nya äventyr!
Om jag orkar.

Ha det bra folk!


Något skumt är det.

Kommentarer
Postat av: erik

gilla

2010-11-20 @ 14:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0