Med dig blir jag mindre, som gubben I lådan.

Dagen börja segt, rullade prakiskt taget ur sängen. Kämpade in i duschen, gjorde mig i ordning och tryckte i mig två knäckemackor. Detta, på tjugo minuter. Jag är så jävla snaaaaabb! Faktiskt. Riktigt snabb. Snabb-Anna.

Gick väl något lättare att släpa sig igenom korridorerna framåt middagstid, mötte upp hedvig efter skolan så åkte vi hem till mig. Inhandlade först lite julmust och grejor, fin fint det!

Spenderade någon halvtimma vid wii:et, Mario bros...hon förstörde för mig!(jag var bara dålig)
Sedan lite film tills jag somna! Jag är nog rolig att umgås med. Tihi.

Nä, nu ser jag fram emot lite helg igen, trött på skola. Redigt trött!
Sova, sova är bra, sova är hälsosamt! God Natt!

..Jag är trött på dig med för den delen.


Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0