Jävla snö.

Förstörde min dag. Ännu mer.

Snö, trökiga lektioner och tandläkaren....mmmhm..lovely.
Goda nyheterna är ju att jag har "perfekta tänder som sitter exakt där dom ska! Underbart uppradade", hur kan en människa bli så uppspelt över ett par gaddar? Förstår inte..Har dock ett hål som ska lagas i februari, oops?
"föredrar du med eller utan bedövning?"
-....öööh...?
(Y)

Näääe, nu ska jag krypa upp i soffan och vänta på mat! Tänkte springa en sväng idag.
Men något fick mig att ändra mig. Wonder what?!??!??? Första advent har jag ju sagt. Inte innan! suck suck suck, den är ju inte ens bra till något. Dum-snö.



Shit is only gettin' realer, baby haven't you heard
That the bird, bird, bird, yes the bird is the word
It go one for the trebble, two for the times, and three for my homies and four for the dimes
Singin' lemons to the limes to the break of dawn

Singin' na na na na na na na


Kommentarer
Postat av: Anonym

tja snygg :G

msn?<3

2010-11-09 @ 20:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0