I'm hiding from you, and your soul of ice

lite seg dag, men helt okej.

Jag och anna är bra på aerobics, haha vi var bäst. Det var faktiskt galet roligt! Ska jag lätt göra om någon gång, är sådär gött utmattad i hela kroppen nu! Och eftersom det varit snö och elände ett tag nu har jag ju tappat min springrutin, så det var ju bra för sport-anna att få sig ett träningspass! (töhö)

hade egentligen bara tänkt att lägga mig och slöa på soffan hela dagen, men ska se till o plocka i ordning här först, suuuuuuuck. Träligt!
Ajajajajaja, bare te o bite ihop vettu!
Fan sitter jag här för? onödigt.

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: EMMA K

en riktig party tjej ja! :D haha

2010-11-20 @ 14:22:57 // URL: http://emmakoivusaari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0