If I could have a second skin, I'd probably dress up in you

Hade en stenmysig dag på stan med HeddaPedda, finns nog inget bättre än att sitta på rådhuset med en stor kopp skogsbärs-te och tjöta om allt och inget, och flina lite åt hur folk stirrar när man säger något knepigt lite väl högt, eller får den andre att sätta te i halsen och framkalla en hostattack! Hur som haver, illmys. Längesen vi såg bara vi två, behövs nog!

Morgondagen ser kanske ljus ut, får se hur det blir! Åker kanske till götet, sover där tills lördag och går på höstlovskörgrej, inte sjunga, lyssna/kolla! Kan ju bli mysigt!
Eller så sitter jag hemma och gör ingenting, fast ne!

Nä nu ska jag fortsätta pusha ämända! Ditt freak, satsa säger jag!



THE MOON IS ON ITS WAY


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har saknat dig anna, faktiskt jättehårt.. och jag längtar tills vi kan träffas igen nu. jag älskar dig anna <3

2010-11-05 @ 22:23:01 // URL: http://mangohead.blogg.se/
Postat av: Anonym

och btw, du är ju så snygg att jag skulle kunna dö på dig!

2010-11-05 @ 22:23:38 // URL: http://mongohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0