I thought a thought, but then I forgot the thought I thought I thought, so I just though, nevermind.

Jag tänkte en tanke, sen glömde jag den tanken jag tänkte att jag tänkte, så jag bara tänkte, strunt samma.
Det går ihop. Man måste bara läsa rätt.
aa..

Det gör detsamma. Spelar ingen roll. Faktiskt.
Känns som jag sagt det där ett x antal gånger förut.
Kan ju säga det igen. Jag bryr mig inte.
Underbart att man kan använda den repliken i så många olika sammanhang, och mena det precis lika mycket varje gång. Magiskt.

Nä, jag är fan trött. Jag går i ide. Och varför ska det snöa inatt? vad ska det vara bra för? Jag pallar inte snö nu. Vill inte ha snö nu. Jag SKA dra en filt över huvudet och vänta på fredag. Ska göra det hela veckan tror jag.
Fast nu blir det mitt duntäcke. Ska kura ihop mig där och låtsas att jag inte alls måste gå till skolan i morgon.
Den obotlige "optimisten" har talat. Jag är så positiv så jag blir galen! Tihi.


Nej men faktiskt, det är ju så jävla onödigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0