Hemstudiedag i all ära!

"vi ställer klockan på halv nio, sen ringer jag och väcker dig, så spelar vi drömkillen bakar och kollar på glee..och kanske sunes jul, K?"
- Okej!
Vilken himla tur att vi är på samma nivå i alla fall!

Ja, drar mig alldeles strax bort till Emma där jag ska spendera ett par timmar! Var ju ett tag sen vi sågs! Blir som vanligt en lite random blandning av sysslor. Drar bort dit, som det ser ut nu ska vi nog baka knäck, spela ett sällskapsspel från forntiden(som vi spelade jämt när vi var små) och kolla på glee, kurt ♥
Glee är det enda som är bättre än the secret life of the american teenager. tihi.

Senare drar jag kanske till skära och hämtar mälins vante och simmar en sväng eller hur det nu var sagt! Annars ska jag bara dega hela dagen, i morgon är det ju skola igen, usch och fy!

Kommentarer
Postat av: Anonym

anna.. can't believe that you just said that.. jag känner mig sviken och förråd... (föråd.)



men hur som helst, när tar vi nästa avsnitt? seriöst, det ligger bara där och väntar på oss

2010-11-22 @ 21:42:38 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0