Törsdag- Det råder stilla frid, och jag glömmer både rum och tid.

Ännu en bra dag. Underbart.
Fruktansvärt trött men det är bara att bita ihop, är ju inte långt kvar alls nu!

Kort dag i skolan, med andra ord en bra dag i skolan. Emma var inte där, alltid lite tristare då men det funkar! Jag är dock något trött på ordvitsar nu höhö!

- ja, han är tjock och ful?
- korkad då?
- jo, det med
- nog något som går i släkten..
- vadå, tjock och ful?
- nej!
- va?
- du sa ju det, ni tycker det!
- nej!
- nej! korkad!
- pfft!...

Givande konversation under no-lektionen, tre ärthjärnor emellan, är alltid lika najs att äga sig själv liksom.

Btw, Karin tycker nog mycket illa om mig. Jag fick ju bara G+ på senaste provet, skäms anna, hur vågar du få mindre än vg på ett prov sen i åttan! Nu har du allt försämrat dig i no:n, knäpp på näsan och slag på fingrarna är vad du borde ha. URGH! "jag blir så tröttsam, jag blir så tröttsam!"
Fick vg på nationella i no i alla fall, men det bryr hon sig la inte om för jag fick ju faktiskt bara G+ på senaste provet, Haha åååååå pucko.

Inte haft särskilt seriösa lektioner idag alls, idrotten var..idrott, engelskan jobba jag lite på men satt mest och lyssna på musik, spanska-såg färdigt filmen, riktigt bra enligt mig. Sen kör och sist no, som då, inte var särskilt tröttsam alls. Varm, men chill. Cooooooooooool. Nej, inte direkt.

Stannade ett tag på läxhjälpen, fick inte mycket gjort mer än att störa och trycka på knapparna på sjuornas robotar. Min kompis är en robot. Han har en vän, han är min vän också. Vad heter han då? Det har jag glömt men han är cool och han har pacmanstrumpor. Status. Yao.


Smakat på sommaren hela dagen, smakar gott, smakar nytt, smakar lov.
Ne, jag har ju inte direkt ätit blad och sånt. Inte för att det är gott och nytt men..
Åt isglass det första jag gjorde efter skolan, tycker inte ens om isglass.
Kom hem, spelade FOTBOLL med patrik, sen drov vi fram vattenslangen och gamla petflaskor, han är äckligt snabb men han är inte så intelligent vad det gäller vattenkrig.
Låg sedan och stekte i solen ett tag och spela kort i gräset med den lille brodern. Har man börjat underhålla den grabben finns det ingen återvändo.

•JAG VILL HA SOMMAR. NU.
•JAG HAR BÖRJAT PÅ MIN MUSIKINLÄMNING
•VI SKA PÅ VANDRING I MORGON
•INTE PEPP
•HEDVIG HAR FÅTT EN LÄGENHET, JAG OCKSÅ LITE. FÖR JAG TÄNKER BO HOS HENNE IBLAND. HA! OM DET SÅ SKA VARA MOT HENNES VILJA.
•JAG SKA KÖPA EN INFLYTTNINGS-OST TILL DIG(Hedvig alltså)
•JAG ÄR SÅ SJUKLIGT VARM
•DET HÄR SER UT SOM TOTAL RAGE MEN JAG ÄR FAKTISKT GANSKA CHILL JUST NU, JAG GILLAR BARA CAPS. LIKSOM. NAJS.

Nä, jag har la värdare saker att göra, typ..sova? Klippa katten eller asfaltera en grusväg eller nått, man vet ju aldrig. Tror jag ska satsa på att ta mig upp till min säng först, sen får vi se vad som händer.

GOD NATT♥



Bara för att det var en av de bästa dagarna i mitt liv hittills Yao,
- So far, so good.
Lars Winnerbäck, Göteborg, 11/7-2008♥
Elin, Sofia, Anna - Malmberg.
Det var najs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0