Tisdag morgon, och jag är ...nöjd.

Nöjd med allt lite grand så där! Kanske inte skolan men det bryr jag mig inte direkt om längre. End of story hööh.

Jag är nöjd med att jag fick så pass mycket tid över att jag kan sitta och äta en rostmacka och skratta åt patrik när han förlorar på ps2. Starwars, som jag klarat fler banor på än honom. PWND! Han är söt.

Jag är nöjd med att jag slipper sitta i tha mathafacka school hela jäkla dagen!
Jag är nöjd med att jag istället får sitta och kolla på vadsbogymnasiets teateruppsättning.
Jag är nöjd med att några av de bästa människorna ska med mig.
Jag är nöjd med att...jag är sen till bussen! Ha!
HÄJDÅ


Kommentarer
Postat av: heddopeddoo

jag är nöjd med att du är min vän. det är fan inte dåligt åstakommit!

2010-05-04 @ 20:27:21 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0