Söndag.

Långhelgen är slut. Usch. Antar att det bara är att pina sig igenom veckan och invänta ny helg. Jag orkar inte mer skola nu alls. Fy.

Vart ju en lyckad ledighet i alla fall. Det kan jag inte säga annat om. Gårdagen kunde ju kvittat precis men annars var det bra!

Hedvig var här idag igen, nu lät det kanske som att det var något dåligt. Men det var det inte menat som.
Inte gjort så mycket egentligen, pratat pinsamheter haha, sen var vi och kolla på fotboll med emma också, var la sådär, inte pepp!

Tog en moppe-tur runt..någonstans, hem kom vi i alla fall igen, kolla på lite film och så..
Nu ska jag försöka sova, blir nog inte det lättaste med tanke på att jag vakna tjugo i två i eftermiddags, höhö bra anna!

God Natt


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så duktig!



(tungslickArn)

2010-05-18 @ 21:50:05 // URL: http://uppdragendag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0