Onsdag. Hey! Det regnar.

Äckliga morgon. Kändes som måndag fast femton gånger värre. Usch usch usch, orkar inte mer nu, blä.
Lektionerna var väl uthärdliga idag i alla fall. Lyckades till och med jobba en hel del på både so:n och matten, det är inte dåligt!

Efter skolan bar det av hem i regnet. Hedvig kom hit. Hon fick den äran att se mig leka ninja i min sparkdräkt, gick dock inte så bra som jag hoppats på, ont i svanskontan nu haha!

Emma tyckte fortfarande att det var en bra idé att kolla på fotbollsmatch, trots det att det spöregnade, droppar stora som golfbollar och halvstorm. Gott, när man inte kan säga nej åt henne i såna här situationer..ja, då känns det förjävligt. Var ju iofs riktigt trevligt som vanligt, men ändå! höhö

Kom hem vid nio precis stelfrusen och lite lagom blöt om fötterna! Inget som inte en kopp te och två filtar kunde fixa till för stunden men, det hade varit skönt att slippa just den biten.

Nu sitter jag och fryser så jag skakar så funderar på att gå i bed. Är ruskigt trött. Långhelg nu så får se vad som hittas på, något hoppas jag!
G'natt!
KLEDVIG
Du är enligt andra korkad
Men jag gillar dig ändå
Du är enligt andra konstig
Men jag gillar dig ändå
Du är enligt andra knepig
Men jag gillar dig ändå
Du är enligt dig själv, inte ens hälften som bra som som du faktiskt är
Men jag ska nog komma på ett sätt att gilla dig för det också
höhö

/Asslord

Lite sådär i vårmörkret, nu när det behövs liksom.


Kommentarer
Postat av: kledvig

asslord, utan dig vet jag verkligen inte vad jag skulle ta mig till. jag hoppas du uppfattar hur tacksam jag är för allt, och att du förstår hur mycket gladare, lyckligare och klarare allting blir för mig med dig bredvid. det är lite som i coca cola zero reklamerna.. (inte det där med strippor från taken och sånt där, men att allt blir kalas liksom)



Jag älskar dig så innerligt ♥

2010-05-13 @ 01:53:04 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0