Oh drive away my heart tonight, cause it's no longer mine.

Vaknade strax efter tolv, gjorde inget ett par timma. Var själv hemma med mor, åkte in och handla och hämta pizza. Gott. Gick en sväng med syster, trevligt. Slapp dag. Skön dag. I morgon ska jag börja min ledighet, det här var en uppladdning höhö.
Morgondagen är lite luddig, vet inte hur det blir alls. Har ett par saker på listan att välja över, prio ett är biblioteket, måste lämna tillbaka två böcker. 300 spänn styck, bra anna, bra. Blir så trött på mig själv, hur svårt kan det vara egentligen? Komma ihåg två böcker, jag är ju så redigt lat. Och den latheten kostade mig 600 kronor, suck suck suck.
Nu ska jag snart gå och möta hedvig. Hon sover här. Blir nog en lång kväll/natt med mycket prat och klurerier, men det behövs nog!

Nu ska jag ta på mig mina BigButt-byxor och dra mig bort mot busshållsplatsen!
Allá fjortisar älskar mig i de byxorna, varenda en ger mig "omg attentionwhore" varje gång jag har dom på mig!
ME LIKE♥

Haha häjdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker du är så bra så att det nästan inte är sant. jaa, SÅ bra!

2010-05-15 @ 16:34:05 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0