Och jag kunde ha gjort vad som helst för att höra den tanken men själv låg jag tyst i min säng och så frälst av den farliga branten - jag liksom föll över kanten

Helgen- Ultimat, magiskt, chill. Kunde ju kanske blivit bättre, men ni är alltid bra liksom.
En kort vecka väntar. Känns bra, känns bra. Bra.
Hemkunskapsprovet i fredags var hyfsat chill, tror jag lyckades skrapa till mig ett g. och det är jag nöjd med eftersom jag inte pluggat.
Musiken, jag emma och erik lekte rebeller. Startade någon slags revolution. Alla har bytt grupp. Mård är nog glad. Höhö. Sen var det den där inlämningen..jag ska börja på den i veckan. Ska bara hitta tid och ork. Den finns tydligen där någonstans..vet inte det jag, får gräva jäkligt djupt i så fall. Suck.

Nu tänker jag nog sova ikapp ett par timmar, har tappat en hel del i helgen, värt det naturligtvis. Men sömn är alltid bra!
Köpt avslutningsklänning nu i alla fall, skönt det. Ett moment ur skallen. Inte för att det egentligen har varit där på riktigt. Men ändå!
Nu ska jag hoppa i kojs! (Det lät roligare än vad det är)
Det är varning för ras
Gå så försiktigt du kan
Dina ögon kan krossa min värld
som stenar mot glas
Varning för ras



Kommentarer
Postat av: heddoo

du är så satans söt!

2010-05-10 @ 19:41:00 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0