Ny header...låter nästan som ny hedvig. Om man skulle ge sig på att uttala hedvig på engelska!

..Eller kanske inte när jag tänker efter!

Men jag har bytt i alla fall!
Jag gillar strecket.
Hedvig. Tack säger hon`..förstår inte alls..jag har gjort det mesta själv..hon la bara upp den liksom. FU.

God natt.
puss på kinden
haha nej äckligt!
du kan vara äckligt!
Sug..jag är hård.
- seriöst. Anna lägg av! Jag drar ur sladden! Jag slår sönder tangentbordet! Seriöst anna, ge dig!
SUG OCH LÄGG DIG INTE I.
End of story.

HOPPAS DU LÄSER, EMIL♥
Haha.

HEjdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi är råkungliga, behövs det sägas något mer? (:

2010-05-15 @ 16:36:37 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0