Nätterna plågar mig, stirrar i taket i hjärtat finns inte du

Jag kanske inte kommer ångra mig i morgon, men det gör detsamma.


Borde inte skriva här nu, borde göra min engelska redovisningsmoj, jag borde, jag tänkte, jag måste men jag vill fan inte. Usch! Det här är ju bara rena undanflykten. Det känns så jäkla bra att skjuta upp det, om så bara för ett par minuter, det tjänar ingenting till, jag måste ju fortfarande göra det. Men jag orkar inte. Så fort man NÄSTAN avslutat en sak så får man en ny sak att påböra.
"det här ska vara klart tills på måndag!"
Varför ska man då alltid envisas med att börja med det innan man är klar med det första då för? Jag har femtioelva saker som är påbörjade, jag jobbar och jobbar men inget blir ju klart. SUCK.

Skolan var fuckat seg, helt okej men seg.
Svenskan och engelskan var näst intill pinsam. 6/21 färdiga redovisningar. Oj oj, maria älskar oss hårt.
Bilden var okej, jag jobbade!
No:n sög, Jon borde ha stryk men det säger man inte för då åker man själv på däng. Ha, på däng?
Matten var seg som vanligt.

Nu sitter jag och skriver en sammanfattning som jag inte ens nästan behöver? Vips så försvann 13 minuter av min tid att göra klart mitt arbete inför i morgon haha jag suger så jäkla hårt. Så kan lika gärna fortsätta!

Efter skolan åkte jag hem, käka och tjöta med mamma och elin, sen åkte jag in till stan och mötte norsken!
Blev vårkonsert med honom och erik! Ni var läskiga. Men jag gillar er ändå.
Prisar Jonathan denna kväll, störtskön!
Klara du var också bra, fast jag inte såg dig, eller kunde urskilja just dig bland alla andra, men du var bra liksom!

Fan. Nu har jag inget mer att skriva så nu blir det la läxor. Najs(Y)
HÄJDÅ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0