Lördag Yao.

Gårdagen. Haha! Den var random.Hedvugen sov här, vi drog in till stan och lämna böcker på biblioteket, najs icke skyldig 600 spänn, det satt bra.
Träffade på Annah, underbar prick det där, hon bjöd oss på dricka på mc donalds sen mötte vi Jonathan också.
Hem till Klara och, ja vad gjorde vi där egentligen haha åt korv och plåga hennes lillasyster! Trots mycket trevligt sällskap bestämde jag och Hedvig oss för att dra till Lerdala.(var tydligen inte ens i lerdala men men) Och det var random. Verkligen.

Skulle ta bussen ifrån stöpen, men bussen den var äckligt sen, så i vår väntan gick vi till lyan. Jag vann nästan mot hedvig på fifa. 0-0. Men ändå, jag var bättre! Bussen kom ju till slut i alla fall!
Sen hade vi mäktiga problem med att veta vart vi skulle av, gick naturligtvis av typ 6 hållplatser försent! Men Jon och Oscar var snälla nog att komma och möta oss efter...ett par kilometer! höhö ja, naturen var ju fin i alla fall.

Så, enligt mig, en mycket lyckad kväll. Jag hade kul! I stort sett hela tiden faktiskt, trots allt liksom!
Tack tack.

Vi var ruskigt pepp, sen var vi inte det, sen gick väl det också över!
"Tjaa..de har ju fin natur här i alla fall!"


Får se hur det blir med dagen, inte så pepp på att göra något egentligen, men får väl se!
Häjdå.

We like sports and we don't care who knows'


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

anna, vi är så bra på att ha roligt.. för det har jag med dig väldigt ofta! och jag är nöjd med kvällen, för det var ett enda stort glädjerus.



och nej, jag ljög ingen liten ljug. alls nu faktiskt.

2010-05-15 @ 16:56:26 // URL: http://mangohead.blogg.se/
Postat av: jag

sv:

vännen, det förväntar jag mig inte utav dig!

2010-05-16 @ 00:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0