jag vänder aldrig blicken bakom mig, så brinn historia brinn

Jag är galet redigt trött på dig. Du är fan ond. Jag hatar hur fel du har om precis allt som har med mig att göra. Jag hatar att du tror att du känner mig och drar dina äckliga små slutsatser utifrån det. Att du hela tiden ska få mig att framstå som någon jäkla robot utan varken medvetande eller tanke. Jag har inte riktigt brytt mig innan, men just precis nyss kom jag på hur hårt det faktiskt stör mig. Arrrg arrrg. Du har inte en jävla aning helt enkelt. Ta tag i ditt eget jävla liv istället.


Agro-Anna.
Naken-Anna.
Bitch-Anna.
Haha de är lika bra allihop! De funkar så bra just nu liksom. "Så tröttsam"

Helgen har i alla fall varit kanoners! Eller ja, jo det var den!

Igår vart det tältning i lerdala, vid "björnsjön"! Jag och Dusch-hedvig for till byn vid sju eller något liknande!
Hedvig är den mest opraktiska människan jag känner. Men ja, jag tycker om dig ändå.
Vi mötte upp Oscar och vandrade en bit genom skogen fram till platsen som vi utsåg till vår tältplats.
Hedvig, tältuppsätteren fixade tältet helt själv. Ja vi är imponerade.
Senare kom även det lilla Jonet till vårat läger höhö.
Blev en kväll av grillning, ett evigt blåsande för att hålla elden vid liv, illnajs bad, tidningsläsande och ja, det var allmänt chill bara!

Mindre chill att sova fyra pers i ett äckligt tre-mannatält, men ja, vafan, det gick det med!

Var ju även på lille daniles konfirmation i lördags, jag gillar inte alls kyrkan, men emma sätter då en liten guldkant på vardagen med sina påhitt!(jag är fullt medveten om att jag lät som en gammal tant där)

Idag, äckliga som vi var, menar jag verkligen äckliga, drog jag och heddot till stöpen och käka, sen åkte vi hem och sov på gräsmattan en stund och såg en film, precis alldeles jätte lagom slitsamt en söndag!

Nu ska jag se en film, sen sova! ...duscha också kanske haha.


Kommentarer
Postat av: dusch-hedvig

åååhhh naken-anna jag tycker så bra om dig så jag är inte riktigt sann!

och ja, du är så galet mycket bättre än vad du blir framställd som. (det är ju det jag menar, det suger när man inte kan få bli tagen som den man är, .. bitch horor finns det så många utav)

2010-05-23 @ 21:50:47 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0