I like you so much better when you're naked..

Inte för jag brukar se Kledvig naken men..den satt bra där liksom!..Rubriken alltså.
Ett konstigt inlägg skulle det bli.

Vad mer behöver man skriva?
That's it lixxxxm.
Yao.

- I'm still scared of feet.
- Jag är för bra för den smilegubben "xD"
- Men jag gillar den
- Fail
- Jag är hungrig
- chips
- usch
- hey anna!

"Det ultimata vore att ha en ölmage så stor att man kunde ställa burken på magen, när man satt i soffan, ha ett sugrör i burken och dricka, utan att röra ett finger...tänk dig!...sluurrrrrrp....slurrrrp...aah, underbart. Åh."
Tycker tanken framgick rätt hårt. End of Story.

"man kan inte dölja vem man är, hur länge som helst!"
Amanda är inte bara blåst.

"Anna och hennes kompisar är fjortisar"
- Ja, men du är patetisk:)

Chips när man är hungrig är äckligt, men det är fortfarande gott när man kan äta en hel chipspåse när man är hungrig...Fan vad bra!
Magiskt.

Nä, ikväll blire kyckling! Häjdå!


GLOBAL WARMING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0