...

bläääääsch. ingen hedvig, själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var korkat utav mig att åka, du är ju ultimat!

jag saknar dig en aning och funderar på att åka till dig om en stund. men jag har inga pengar på min mobil, så jag funderar på att ringa till dig. jag tycker så fasligt mycket om dig och jag saknar dig fastän jag träffade dig senast igår. förmodligen saknar jag dig så hårt eftersom jag är korkad och tror att det är smart att hålla saker för mig själv, men du är bäst. du får ursäkta men ja, jag är skadad. nu ringer jag dig om en stund på din hemtelefon (en korkad vaarning eftersom du förmodligen inte hinner läsa detta innan ändå), men tänkte att du skulle veta! om du nu inte vill ha dit mig för att du är trött så är dt okej det med, så känn dig inte tvingad. men nu ska jag iaf gå och ringa dig. för att du är det vackraste jag har (om jag nu får säga att jag "har" dig, men iaf,du är ultimat)

2010-05-29 @ 12:17:12 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0