Det är värt det, alltihop för de där små stunderna.

Fruktansvärt skön dag. Varmt och bra.
Och det är tjockt med najs att det verkligen börjar kännas att det är en bra bit in på våren, och att det nästan är sommar höhö!

Det är redigt varmt i mitt rum, och då menar jag verkligen redigt varmt! Nästan outhärdligt, usch ser inte fram emot att lägga mig och sova i detta! Vilket jag inte behöver oroa mig för eftersom jag har 250 sidor att läsa först, jäkla engelska bok. Du är bara onödig...och tråkig!

I morgon blir det i alla fall en kort dag, bra det för nu orkar jag seriöst inte skola mer.
Fick tillbaka nationella i matten, vg och det är jag bra nöjd med, detsamma i svenskan, där kunde det ju gått bättre kanske men men, det är bra ändå liksom!

Får väl ta och fixa den där jäkla boken nu då..uuurk!
I morgon ska jag även ta tag i musikinlämningen på riktigt. Tjänar ju ingenting till att skjuta upp den mer. Plus att jag faktiskt har en chans att höja mig i musiken, vore ju onödigt att sumpa det för att jag är lat. Sen måste jag städa också, guuuuh inte pepp, inte pepp alls!

God natt!


Kommentarer
Postat av: heddopeddo

anna jag tycker att du är duktig.

och du tycker inte att jag är det, men du tycker om mig ändå. undrar ofta varför, men det gör du iaf och det är ju för väl.

jag tycker bra om dig också b.t.w.



idag ska min mamma och pappa åka till mariestad och sen kommer jag, inom ett par månader ha en egen lägenhet att vistas i. iiiiiiiiihhh, jag vill bo där. för att det är mitt eget. och lite ditt såklart.

loveyah hun <3

2010-05-20 @ 14:50:56 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0