- Den är ämnad för dig.

Haha klockrent! Emma hatar oss, förlåt för det, men det var ultimat fan!
Skolan suger hårt, men det är chill.
Blev staden efter skolan med Hedvug och Emman. Skulle leta efter en klänning åt Emma, hon hitta inget men jag köpte leggins och sen en kofta som jag ska ha på avslutningen

*Jacka 150:-
*klänning 299:-
*puder 50:-
*leggins 99:-
*kofta 199:-
*mat 100:-
*pengar till emma 26:-
total: 923:-
På fyra dagar, eller en vecka, beror ju på hur man känner för att räkna, jag säger en vecka, låter ju bättre liksom!

Jag vill ha sommar, liseberg, guh blah duh mah! Kunde inte sagt det bättre.

Kommentarer
Postat av: heddopeddooo

hahaha så jävla niiice!

den är ämnad för dig... köp den.. köp den! ... KÖP DEN...

.. det gjorde hn inte ? ;o

2010-05-12 @ 22:31:33 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0