Ledig? Ja, tack!

..Inte riktigt, men så gott som!

Vaknade tidigt av att solen lyste mig i ögonen, då klagar jag inte!...Lyste..lös..Den lös mig i ögon..den lyste..wtf?
Virrigt!

vaknade i alla fall som sagt, på äckligt bra humör, gott för mig, värre för andra! Satte mig och gjorde hemuppgifterna vi fått, var klar tjugo i elva! Nemen Annam, så duktig du är! Efter det ringde jag Emma:
- Jag tänker gå till dig nu.
- Nej! Jag har inte ens ätit frukost
- ....jag kommer till dig nu!
- men nej, du får inte..
- ...jag kommer till dig nu!
- men..
Nästa steg var ut genom dörren och mot Emmas! Blev dock en omväg pga. att det körde en stor jäkla traktor mitt på cykel/gångbanan! Hade den där att göra liksom? Skumt. Fick mig i alla fall en macka väl hemma hos emma, sen gick jag hem igen! Det var värt! Duschade och lite sånt sen bar det av till bussen! Stog och stekte där ett par minuter tills bussen kom, in till stan och sen...Bam bam bam, klippte vi oss..Emmas blev bra! Mitt blev...varför ska dom alltid göra precis tvärtemot vad jag säger och kapa den där jäkla luggen? Mhm, så bra blev det! Suck. Träffade sen därefter, Klara Heddot och Jonathan, gick och käka och sen åkte vi hem! Givande dag! Höhö näh men det var trevligt!

Sen blev det Sommar med göran, tillsammans med Emma, ett tag!
Spenderade resten av kvällen med Mor och Patrik, monkeyBuzz, och Desperate Housewives! Huhu finally!

Nu ska hon sova, det behövs! I morgon blir det skola som vanligt, alltså skola i vanlig skola..vår skola, ni fattar!
G'natt!
Häjdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0