Juni 15, 2010

Lååång dag, hyfsat bra dag, men lång. Den ville inte riktigt lida mot sitt slut där runt tre tiden! Efter jobbet åkte jag och plocka upp hedvig, där även andreas väntade och snart anslöt sig även emma och vi var tre mopedister varav en, jag, hade med passagarer, hedvig. Vi drog till vristulven en sväng! Bada och frös ihop med Erik och Willy Wonka, och när vi fått nog åkte vi hem till erik. Där vi låste in William i lekstugan.
"Anna, Fritzel Wannabe!"
Jorå, han vart nöjd!

Jag åkte hem tidigt, men Mr. Wonka som guide, trött som ett as, uscha!
Nu ska jag nog gå i bed! nog och nog, jag SKA.
God natt!

Haha Erik var en riktig konstnär när han var liten! En bild ur hans "jag bok".
Tur att vi är mogna och inte skrattar så vi gråter åt bilden!

it hurts so much
each time you say you're sorry
cause no more words or regretful touch
could change the way I'm feeling

Kommentarer
Postat av: Erik'

Jodå, det var en fin bild! Men hallå, man gjorde ju sånt när man var liten och lite rebellisk..

2010-06-16 @ 21:16:04
Postat av: heddo

hahahaha bilden är ju så klockren!

tycker om dig.. btw.

2010-06-18 @ 00:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0