That's when love causes the dread. Was it worth it? Anxiety grows.

No need for the heart, this is now. Tomorrow we cry.

Hyfsat bra dag, varm, bränt mig lite men det gör inget! Badat med emma och sedan SPELAT FOTBOLL! oj oj, det var till och med frivilligt.

Nu är nog fan allt klart i skolan, gott!
Jag känner lite småångest inför musiken.
Jag är velig och jag vet ingenting.
Gah.
Nu är jag redigt trött också, det här nog det tidigaste jag tänkt lägga mig den här veckan. (kanske)
Jag kan knappt röra min tumme heller! Den fick sen en rejäl smäll förut, det är det här här jag menar! Fotboll är fan aldrig bra! Förhoppningsvis bara lite öm, har nog gått över i morgon!
Nä, God Natt!
(I morgon åker jag till kusten, glädjetjut♥


 



Be the spark. Be the fire, set light on me.
Give in to this time.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0