SKOLAVSLUTNING 2010♥


Amanda & Anna - Anna ser ballt ut!

Emma i tårar, söt är hon i vilket fall♥

Ludde, Amanda, Anna, Emma. Jag kommer sakna allihop.

Bästa lärarn kom och hälsade på. Daniel Forevah yao haha!

Pöjks.

Johan Blomgren. Bästa Johan. Jag kommer sakna dig. Igen.

Erik. Stinkey I love you.

FjollOscar och Gustaaaaaf. "så här ska man vinka"

Nickepickeboi & Willy Wonka. Det är människor som er som det suger att behöva skiljas ifrån.
Ett, fel, två ljus i vardagen!

Tycker jag lyckades hyfsat bra med den likheten?

Nu orkar jag inte mer bilder, så jag sammanfattar allt med en bild på Klara och Johan.
Underbara människor.


Hade ingen bild på oss. Men vi är lite bättre än alla andra. Eller ja, åtminstone tycker vi det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

yyscha det där är sorgligt. men det är okej, för ni som är så ofantligt grymma har ändå lovat att ni ska bo hos mig. score.

2010-06-13 @ 12:56:00 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0