Oh girl, look at yourself, what have you done..


Ååååå så fasligt äckligt trött.
Avslutningslunchen var tjockt med najs.
Lärarkabarén var riiiktigt bra!
Stampa med rektorn är ju inte heller fel, haha störtskön fan!
Nu tänkte jag sova ett slag, men mamman behöver nog lite hjälp med förberedelserna inför elins student i morgon! Som jag dock missar.
Ikväll blir det kör. Träna inför morgondagens avslutning.
Ahhhhhhhhh färdig på sunkiga jävla stöpenskolan! WAAAAAHAHAH!

Har redan glädjeyrat med heddopeddo på lunchen, finns det en pall, då står vi på den!

Nä! Nu ska jag plocka i och ur diskmaskinen och nått var det var! Försöka få mig en liten blund innan kören tror jag..
Hejs!


Hey, klassresan var chill förresten.
Ju mer jag tar reda på det, desto mindre vet jag.
Det är irriterande.
Galen, blir galen!
I morgon blir det som sagt avslutning, och efter det:
sista natten med gänget! Taggad som tusan.
På lördag ska det tältas!


..What have you become
Well, I couldn't say
Slow down and think of your heart, where do you go
Now, how am I supposed to know, I'm always looking away


Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaaaaa vad kul vi ska ha. iiiiihhhh

2010-06-10 @ 22:26:58 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0