*Månstråle

Det var en trevlig dag. Brännbollen gick ju som sagt bra, jag hade trevligt. Efter skolan följde min goda vän Kledvig med mig hem♥ Vi åt, åkte till stan för att kolla på bikini åt mig. Efter ett par om och med hitta jag en, den är randig. Haha. Hem och kolla på saladfinger, så random. Och obehaglig.

Nu ska jag sova. Sova sova sova.
I ren vrede.
Den enda jag ärligt kan säga att jag avskyr, hatar. Och jag vet inte ens vem.

God natt, eller nått!



Det är något med bilden alltså, haha den är glad. Jag gillar den! Erik är min festis-vän och han är ju alltid go och gla' liksom!♥


Kommentarer
Postat av: Erik

Den är nice !

Du är inte så pjåkig du heller liksom :D<3

2010-06-08 @ 14:49:24
Postat av: Anonym

bilden är stensöt och jag tycker fasligt bra om dig anna! <3

2010-06-09 @ 19:10:38 // URL: http://mangohead.blogg.se/
Postat av: Anonym

ojj nu blev jag tvungen att skicka en till kommentar, men när jag fick den där koden att skriva i för att skicka förra så var den "hippie which"! seriöst vad är oddsen?

2010-06-09 @ 19:11:45 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0