LÖRDAG

Oh my god, it's a lördag!

Lördag och nu ska jag göra ett bamseröj på nedervåningen! Sen kommer Peddo hit! Ikväll får vi se vad vi hittar på!

Igår hade jag bara en slapparkväll med Elin framför tv:n, kolla på "så olika" och "trubbel i paradiset" den första var helt okej, den andra kolla vi inte ens klart på.

Det här känns som ett värt inlägg..I alla fall! Hedvig började att göra sig i ordning klockan tio, det har nu gått en timma, jag slog vad om att hon skulle vara här runt ett! Ingen som sätter emot? Nehe, slipp då.

Kanske borde klä på mig och lite sånt...näääää!
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: heddo

tänkte bara påpeka det faktum att jag faktiskt var där halv tolv!

mmm där slog jag dig med häpnad.

Nu vill jag ha ett inlägg tillägnat mig som ska handla om att jag aldrig sluar förvåna dig med mina prestationer! mmm just det.

puss

2010-06-21 @ 01:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0