I hope it tickles where it needs to, oooh I hope it tickles where it needs to!

Feber is tha shiiiiiet yao!
Nej, egentligen är jag inget stort fan. Inte alls faktiskt.


Sov kanske, två timmar sammanlagt inatt, feber och halsont(Y) Alltid lika gott när halsen känns lika tjock som skallen och huvudet bultar i takt med det onda i varenda liten led och muskel i hela kroppen! Myyyyyys.
(Söker medlidande)

Bara en vecka kvar på jobbet nu, lite tråkigt. Jag trvis bra där liksom.

Var på fotboll igår, med emma och andreas, dom är ju bra!
Träffade även Johanna tha strålman och Irma af andersson och lite annat folk! Dom är ju också bra!

I morgon blir det nog, oavsett feber eller inte, kusten för att fira midsommar där. Häääärligt. Systrami kommer ner också, weeeee.

Nu ska jag lägga mig och kolla på urdåliga barnprogram bara för att jag inte orkar göra något annat! Ha!


Mitt hjärta har en frusen inneboende med
pajat självförtroende som inte mår så bra.
Hon plockar fram allt det jag gömmer och minns
allt det jag glömmer och säger att hon är jag.


Kommentarer
Postat av: ERrik

Här är medlidande ---->

2010-06-24 @ 15:41:50
Postat av: Amanda... a.

Jag tycker faktiskt väldigt synd om dig, för jag har samma skit. Har tagit mig ur halsonts fasen nu iallafall... Kom ihåg Anna, det finns ett slut på sjukdomstunneln! (Det där var ett försök till att låta vis...)



Nejmen seriöst, jag lider med dig faktiskt!

2010-06-24 @ 21:43:46 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/
Postat av: heddo

bllii friiiisk.

dusch-hedvig <3 naken-anna

2010-06-25 @ 01:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0