Fell in love with an alien,

Invigning av sommarlovet med lite trevligt folk igår, regnade ju nått så jäkligt ett tag men det var chill ändå!
Slapp ju sova i tält i alla fall och det var mycket uppskattat!

Åkte till Emman med Willy Wonka och Erik idag, bada och kolla på någon b-film, den var bra! Precis alldeles jättelagom aktivitet en söndag!

I morgon är det slut på ledigheten för min del och början på arbete för tre veckor framöver, ska bli rätt gott faktiskt. Behöver ju inte gå upp så fasligt tidigt i morgon heller. Resten av perioden blir nog värre men men!

Nu ska jag ta mig lite ostbågar och ett glas cola, sen ska jag kolla på något lättsamt sen blir det sängen!


Den dan jag inte blir kysst
För att jag är jag
Då slutar jag finnas
Då slutar jag tycka
Då slutar jag minnas
I slutet av min lycka

Men du får slå ihjäl mig först
Du får trampa på min hals för att släcka min törst
Det blir ett långt och smärtsamt krig som kan vara ditt slut
Passa på ta nu dörren medan kvar finns vägen ut

Anna Hertzman-Vägen ut
Hon gör min dag med sin musik ibland
störtskön


Kommentarer
Postat av: ErikAndersson

Hon skriver faktiskt rätt sköna texter :P, Filmen sög :D

2010-06-13 @ 20:21:24
Postat av: Anonym

Anna du är ju så ofantligt snygg! jag bir alldeles tokförälskad i bara åsynen utav dig. (nej det blir jag inte, men jag skulle kunna bliva)

2010-06-13 @ 22:16:58 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0