Fear is no longer in time,

Det var betydligt mycket lättare innan!
Jag vet inte alls.

Det vore najs med lov, nu! Men det är bara en vecka kvar i stort sett så, antar att det bara är att stå ut. Jag har lämnat in min musikinlämning. Det känns fortfarande skönt. Annars gör vi väl inte mycket alls i skolan, är typ bara matten och musiken där vi fortfarande har saker att jobba med på riktigt? Så det är rätt chill!
Avslutningen lär bli najs, det ska vi allt se till haha! bom bom bom bom..Stinky, I love you.
Tjockt med najs!


Jag längtar så stenhårt till fredag. Drar ner till kusten med Mor anders och patrik, just nu ser det även ut som vädret blir bra. Tackar man för liksom! Bara ta det lugnt och ligga på en klippa och slöa! Kan gott och väl behövas efter dessahelger! Kanske även ta en fisketur med farfarsgubben, han är söt han! Känslan av att sitta och styra hans lilla båt är ju något alldeles extra alltså! En tjej med krav på upplevelser? Haha jojo!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh anna vilken myse du är alltså!

I sommar blir det kusten, och det blir nice.

2010-06-02 @ 22:39:36 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0