100 frågor- snodd av AnnaH i brist på annat o göra!

Testet börjar: 21.21

1. Fullständigt Namn? Anna Matilda Malmberg
2. Ålder? 16
3. Vart bor du? Mellan norge och finland...eller?
4. Bor tillsammans med? Alldeles för många
5. Färg på ditt hus?  förgen är röd. Röd säger jag!
6. Hus eller lägenhet? Lägenhet är najs.
7. När är du född? 29 mars!
8. Klass? ettan efter sommarn.
9. Vilket år tar du studenten? 2013
10. Något jobb? sommarjobb, äldreboende
11. När gick du upp i morse? strax innan nio
12. När ska du sova? När detta onödiga test är klart tänkte jag.
13. Duschat idag? Jajamän!
14. Kramat någon idag? ja, en massa!
15. Pussat någon idag? Lille Theo!
16. Vad har du ätit idag? Frukost, lunch och godis!
17. Dagens klädsel? shorts  och linne till en början, bytte sedan till sommarklänning!
18. Dagens smink? Nadaaa
19. Dagens sötnos? Tuva
20. Dagens roligaste? Broder Joakim. (inte en munk..en riktig bror liksom)

SOCIALT:

21. Har du många vänner? Det skulle jag nog kunna påstå ja
22. Hur många har du kysst? Don't know yao!
23. Vem kramade du senast? Irma och Frydén!
25. Hur många har varit otrogen mot dig? Ingen
27. Har du pojk-/flickvän? Nesch
28. Vem pratade du med i telefon senast? Mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån? Johan Kjäll

FAVORIT:
31. Film? Så, så många! Disney. Disney är alltid bäst haha!
32. Låt? Återigen, så många! 
33. Mat?  sån som går att äta
34. Dryck? Hallon&päronsoda, enligt mitt kontoutdrag!
35. Färg? vit
37. Stad? Göteborg
38. Land? ....sverige är rätt coolt
39. Ämne i skolan? Tillval höhö!
40. Människa? I helgen, farfar!

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? Farfar, då jag funderade på vem som skulle stå som "favorit människa"
42. Personen du kysste? Mr Brageboii
43. Gången du spydde? Typ i sexan?
44. Gången du grät? Donno!
45. Pizzan du åt? Det kan ha varit på kusten för två veckor sen..jag minns inte! 
46. Gången du var i Göteborg? Med klara och hedvig någon gång i..maj?
47. Gången du var i Stockholm? Lätt! Aldrig. 
48. Gången du var full? Full?
49. Gången du var hög? Det var nog när jag var hög på ipren och nässpray, torsdags!(det var ett skämt)

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? vitt
52. Hund eller katt? beror på!
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Beror på hur, var, när och med vem!
54. Tvspel eller datorspel? Dota
55. Singel eller upptagen? Singel.
56. Puss eller hångel? Hej alla barn nu blir det barnprogram, nu ska vi se vad farbror frej tar fram, en lite puss och ett stycke hångel, så har vi fått...en kombination?
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? Qué?
58. Ragga eller bli uppraggad? jag är en raggare raggare raggare, nej jag föredrar variation i vardagen.(reklamen?)
59. Big Brother eller Paradise hotel? "Stackars dom som stänger in sig, hundra dagar utan heder, stackars dom som lever så, stackars dom som tittar på, hur märkligt kan man må?"- Ja, ungefär så!
60. Blont eller svart hår? på..vem?
61. Har du blåa ögon eller bruna? Blåa

62. Choklad eller lakrits? Choklad
63. Göteborg eller Stockholm? Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? höger
65. Coca cola eller fanta? Coca cola
66. Pizza eller kebab? Kebab på pizza?
67. Randigt eller prickigt? Jag föredrar nog inget utav det?
68. Älska eller älskas? Vilken fruktansvärt korkad fråga.
69. Leva eller dö? leva !

ANTAL:
70. Personer du älskar? går väl inte att räkna..familj/släkt/vänner..blir nog en del i slutänden! 
71. Personer du hatar? Jag hatar inte. Jag tycker inte om. 
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period?
2
74. Glassar du ätit på en dag? 7 - såna där äckliga små isglassar. Jag äter dom inte längre, uscha.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Vet icke!
76. Gånger du haft minnesluckor? Ett par, men det får jag när jag är vaken länge, och är väääldigt trött.
77. Gånger du varit hög? Aldrig sån skit fan.
78. Personer du saknar just nu? många!
79. Gånger ditt hjärta brustit? vet inte.

VEM:

80. Vill du kyssa nu? Ingen, jag är sjuk. I halsen. (nu lät det ungefär som att man kysser ända ner i halsen men alla fattar grejen?)
81. Ska du träffa imorgon? Mina små tanter och gubbar! och emme såklart!
82. Sjöng du senast för? Mamma sofia och Jerker
83. Hade du senast en msn-konversation med? Willyboii
84. Spelade du tvspel med senast? Patrik
85. Vem vill du ta med på en romantisk resa nu? jag passar nog!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Den som uppfann tidiga mornar
87. Förtjänar att dö? ingen?
88. Är söt? Så väldans många!
89. Vill du sova jämsides med i natt? Ingen helst, ikväll vill jag bara bre ut mig så gott det går!

VAD:
90. Gör dig glad?
De människor som orkar kalla sig själva för mina vänner.
91. Gör dig ledsen? Tänka. Och den där som ska vara en halva av mig.
92. Vill du helst göra nu? komma till fråga hundra!
93. Önskar du att du slapp ? Jobba den här veckan!
94. Vill du ha nu? sommarlov på riktigt!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Det är rätt långt kvar så jag vet inte
96. Längtar du till? Helgen
97. Tycker du om dina betyg? Jag är nöjd. vad mer kan man begära liksom?

98. Ångrar du i ditt liv? inte så fasligt mycket. Lite småsaker sådär.
99. Är det bästa som hänt dig? Ja inte är det, det här testet i alla fall!
100. Hur mycket är klockan? - 22:18

Det var drygt. Det tog lång tid! Och till mitt försvar kan jag meddela att jag kollade på film samtidigt!

Nu ska jag sova, God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0