Som en kväll i en barrskog, fyller du mina sinnen

...ja som bergen om våren, som en vandring i regn. Som en storm i en öken, som ett sömnigt blått vatten, du fyller mitt sinne..
Sitter och lyssnar på Annies song med Sven-Ingvars höhö, den är bra. Jag är arg. Arrrrgh, just det.

Seg dag, trött trött, funkar inte att sitta uppe till tolv-halv ett, eller det funkar säkert jätte bra, men jag funkar inte så bra då.

Inte varit allt för värda lektioner idag inte,
* so- Emma arbetade..det gjorde inte jag. Bara så alla vet, blir emma speedad när hon får en kartbok, haha det är roligt!
* spanska- jag arbetade inte..det gjorde inte emma heller. Vi är bra på Bomb It!
* Idrott- haha
* svenska- Jag arbetade inte, men vi blev klara med grupparbetet, jag är imponerad av er fina, och enda arbetsinsats! (nu syftar jag på bröderna spannmål)
* DDM- tja, det var väl hyfsat trevligt ändå.

Jag skulle nog plugga nu, men jag orkar inte. Jag har onsdag och torsdag på mig också, det funkar alltid annars så, jag ser ingen anledning till varför det inte skulle göra det nu huhu!

Nu är jag hungrig, då får man göra som de gamla mohikanerna gjorde- De åt.

Hejs! (Detta var ett värt inlägg. Jag är elitebloggarN!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0