Tisdag ho ho

Skolan va rätt okej, det blir inte mycket mer än okej har jag märkt, jo ibland!
Efter daa skool, blev det stan med Klara och Hedvig, eller med Hedvig, klara åkte till musikskolan (: Vi köpte i alle fall strumpbyxor, imorgon blir det bowling!-Det hänger ihop! Fast det ser inte riktigt ut som det. Efter att ha hittat vårt byte gick vi och käka, mötte Adam på Donken, trevligt trevligt, men det är inte bra att leka med tändare, Hedvig blir arg då!

Ser fram emot morgondagen faktiskt, HA! Jag ser fram emot att få gå till skolan! Eller..det är ju inte för skolan direkt, utan filmen vi ska åka och se, "pojken med randig pyjamas" velat se den ett bra tag så! Den är nog bra.

Annars har jag inte gjort mycket idag, jag har för en gångs skull tagit tag i lite läxor, klar med engelskan och jag har kollat igenom matten inför provet i morgon, sen var det no:n, men den får jag ta i morgon, jag orkar inte nu!
Även gymnasieval i morgon..yey.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0